TOPICREM Comforting Cleansing Milk Face&Eyes








Topıcrem Yüz ve Göz için Rahatlatıcı Temizleme Sütü




Merhabalar efendim 
Ben cilt tedavisi gören bir ablanızım , kullandığım ilaçlar cildimi epey bir kurutmakta yani ürünümüz çok kuru ciltler içindir.
Bu temizleme sütünü doktor dahilinde aldım , cilt makyajımı bu sütle çıkartıyorum.
Sabah kalkıp yüzümü suyla ve yanında temizleme jelleri ile yıkamak yerine ( su cildi kurutur bu yüzden suyla yıkamak iyi değil) bu topıcremin bu sütüyle temizliyorum.
İçeriğinde bal mumu var ve gliserinle zenginleştirilmiş.
Yüz ve gözlerdeki makyajı temizlerken cildi      mükemmel nemlendiriyor
Cilde esneklik ve rahatlık verme vaadi de var
Bu ürün hem cilt makyajımı çıkarmamda hem de yüzümü temizlemem de baştacım.
O kadar güzel bir kokusu var ki , yüzünüzü çevirdikçe burnunuzu gıdıklayan ...
               BEN BU KOKUYA AŞIĞIM 
          AŞIK OLDUM
Bir o kadar da yüzünüzü yumuşacık bak hiç abartmadan yumyumuşak yapıyor 
Normalde günlük ürünler kullanırken üşenirim veyahut unuturum ama bu ürüne sürekli elim gidiyor .
Ve içinde PARABEN YOK
Dermatolojik ve oftalmolojik olarak test edilmiş bir ürün.
Ürün pompalı ve pompa koruması da var.
Kullanalı 6 ay oldu , 200 ml ve bir 3-4 ay da gidecek gibi , bereketli de 
Ben bu ürünü herkese tavsiye ediyorum.
Fiyat : 50 Tl

     İnstagram Hesabım: @benbunaparaverdim
     Youtube Hesabım:  benbunaparaverdim

Yorumlar

  1. Bu ürünü merak ediyordum paraben olmaması içerisinde dikkatimi çekti güzel bir yazı olmuş 😃

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :)) Çoooook gğzel bir ürün , tavsiye ederim

      Sil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Heliocare Color SPF 50 Gelcream Light Kullananlar

Essence mattifying compact powder