29 Mayıs 2016 Pazar

Morfose Two Phase Conditioner

    Morfose İki Fazlı Saç Kondisyoneri
Bu ürünü mağazaya girdiğim de saçımı kolay taramak ve kabarmasını önlemek için bir ürün arıyorum diyerek keşfettim
Daha sonra fönden önce sıkılan sulardan olduğunu öğrendim :(
Tanımında "Saçınızda durulamayı gerektirmeyen şekilllendirici sprey " yazmakta
Ne saçımın kabarmasını engelledi ne de şekil vermede faydasını gördüm
Tararken yardımcı oldu sadece , taramadan önce sıkıyorum
Kokusunu beğenen çok oldu ben bayılmadım ama güzel
Fısfıs yeri ( adı her neyse ) bozuldu hemen , avon un vucut spreylerinin ucunu taktım , bozulan varsa uyuyo
Kullanımdan çnce çalkalamak gereiyormuş , sıvının üstü köpük zaten
400ml , alalı 6 ay oldu hala kullanmaktayım
Ben bu spreyi tam çözemedim açıkçası verdiği vaadleri karşılamıyo
Saç ıslatıp saç taramada kolaylık sağlıyo o kadar
Bence şekillendiri için daha iyi ürünler vardır
Fiyatı : 10 tl 



6 yorum:

  1. Bu tarz spreylerle hepimiz kuaförde saçımız taranırken karşılaşmıştık zaten. Ben de kızıl su'yu kullanmıştım. Aynı etkileri vardı. Pek bir şey beklememek lazım :)) Giovanni 2chic argan yağlı spreyi denemeni öneririm. Hem saçın kolay taranmasını sağlıyor hem de elektriklenmesini önlüyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaaa çok teşekkür ederim , böyle bir ürün arıyordum bulamıyordum ilk fırsatta deneyeceğim

      Sil
  2. bu markanın aynı şişede mavi renkli fön suyunu kullanıyor kuaförüm bana fön çekerken ama açıkçası hiç yumuşamıyor saçlarım. yanımda urban care in köpüğünü götürüyorum o yumuşacık yapıyor. bana da pek etkisi olmadı yani bu ürünün, hem fikiriz galiba =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynene canım hemfikiriz , iyi ürün bulmak zor :)

      Sil
  3. Fiyat açısından oldukça uygunmuş ama sadece saçınızı açmaya yardımcı olması kötü olmuş bende saçımı fön çektiğimde kabarmasından nefret ediyorum. Bi kuaför arkadaşım ellerine çok az el kremi sür fönden sonra üstten çıkanları yatıştır demişti işe yarıyor :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel teknikmiş denicem bunu , çıkan saçlarım çok benim de :( Umarım bende de işe yarar :)

      Sil