avon makyaj fırçaları


Avon allık ve pudra fırçası


Bir alışveriş sitesinde günlerce uygun fiyatlı makyaj fıtçaları arıyordum , az kullanılmış çeşit çeşit makyaj fırçası aldım . Hepsini şimdi anlatmıcam bugün avonun pudra ve allık fırçalarından bahsedicem ertesi günlerde de başka fırçalarımı anlatıcam 
(oriflame ,H&M ,flormar , realtechniques ) :) :)
Avon allık ve pudra fıçalarının benim için ilk dikkat çeken özelliği çok yumuşak olmaları o kadar yumuşaklarki sarılıp uyuyabilirim 
Fırçanın sıklığı ise tatmin edici , avonun bu fırçalarında dökülme görmedim 1 , 2 tane yıkarken olabiliyor sadece onun dışında dökülme yapmıyor
Uzun süre dayanır mı derseniz , tahminim dayanırdan yana lakin uzun süre kullanmadığım için net yorum yapamıcam , ama bir cilt ürününü uzun süre kullanmamız ne kadar da doğru orası tartışılır .
 Kısacası ben bu fırçaları sevdim ve sürekli kullanabiliceğim fırçalar arasında yer alacak gibi görünüyor
Edit : oriflame fırçaları(tıktık)ndan sonra iyice güzel gelmeye başladı


Fiyat olarak pudra fırçası 15, 20
( ben öyle kullanıyorum , transparan pudra kullanırken bunu uyguluyorum )  



Fiyat olarak
 açılı allık fırçası ise : 12,90 

     İnstagram Hesabım: @benbunaparaverdim
                                                   Youtube Hesabım:  benbunaparaverdim

Yorumlar

  1. Merhaba Blog Yorum Kardeşliği grubumuzdan geliyorum takibe aldım sizi sevgiler yeni yayınlarda görüşmek dileğiyle ben de beklerim. Aramıza hoşgeldin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım :) Yavaş yavaş ayak uydurmaya çalışıyorum :)

      Sil
  2. Allık fırçası kullanıyorum ama bir dünya fırça allık olunca insan şaşırıyor doğrusu güzel anlatım olmuş yorumunuza sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim de fırçalar aldı başını gidiyo :) Teşekkür ederim :)

      Sil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Heliocare Color SPF 50 Gelcream Light Kullananlar

Essence mattifying compact powder